[نام تو]

Kimi no Na wa

OST

 


دریافت

Futari no aida  toorisugita kaze wa  doko kara sabishisa wo hakonde kita no 
 نسیم بادی که از بین ما دوتا عبور میکنه, این غم رو از کجا میاره؟

Naitari shita sono ato no sora wa  yake ni sukitootteitari shitanda
آسمون بعد از اینکه گریه کردم بیشترشفاف به نظر میرسید

Itsumo wa togatteta chichi no kotoba ga  kyou wa atatakaku kanjimashita 
حرف های پدر که همیشه کمی احساس تیزی داشتن امروز گرم به نظر میاد

Yasashisa mo egao mo yume no katarikata mo  shiranakute zenbu  kimi wo maneta yo
من نمیدونستم چه جوری مهربون باشم ، بخندم و درباره ی رویاهام حرف بزنم ، پس من از تو همه چیز و تقلید کردم  

Mou sukoshi dake de ii  ato sukoshi dake de ii  mou sukoshi dake de ii kara 
فقط کمی بیشتر خوبه ، یک کمی بیشتر ، فقط کمی بیشتر خوبه ،

Mou sukoshi dake de ii  ato sukoshi dake de ii  mou sukoshi dake kuttsuite iyou ka
 پس فقط کمی بیشتر خوبه ، یک کمی بیشتر؛ بیا در کنار هم بمونیم , فقط کمی بیشتر

Bokura TAIMU FURAIYAA toki wo kakeagaru KURAIMAA 
ما در زمان پرواز میکنیم ، کوهنوردانی که زمان و تمام میکنند

Toki no kakurenbo  hagurekko wa mou iya nanda
پنهان شدن و گم شدن در زمان ، من دیگه اینو نمیخوام

Ureshikute naku no wa  kanashikute warau no wa 
گریه میکنی چون خوشحالی ، میخندی چون ناراحتی ؛

Kimi no kokoro ga  kimi wo oikoshitanda yo
این بخاطر اینه قلبت از خودت پیشی گرفته

Hoshi ni made negatte  te ni ireta omocha mo  heya no sumikko ni ima  korogatteru 
اسباب بازی ای که برای رفتن به ستاره ها دعا کردم الان گوشه ای از اتاق افتاده

Kanaetai yume mo  kyou de hyakko dekita yo  tatta hitotsu to itsuka  koukan koshiyou
از امروز ، من 100 تا رویا دارم که میخوام به حقیقت بپیونده؛ روزی همه ی آن ها را فقط با یکی تبادل میکنم

Itsumo wa shaberanai ano ko ni kyou wa  houkago "Mata ashita" to koe wo kaketa 
امروز بعد از مدرسه با دختری که معمولا باهاش حرف نمیزنم گفتم " فردا میبینمت "  

Narenai koto mo tama ni nara ii ne  toku ni anata ga tonari ni itara
این خوبه که گاهی اوقات کاری که بهش عادت نداری و انجام بدی، مخصوصا اگر تو کنارم باشی

Mou sukoshi dake de ii  ato sukoshi dake de ii  mou sukoshi dake de ii kara 
فقط کمی بیشتر خوبه ، یک کمی بیشتر ، فقط کمی بیشتر خوبه ،

Mou sukoshi dake de ii  ato sukoshi dake de ii  mou sukoshi dake kuttsuite iyou yo
 پس فقط کمی بیشتر خوبه ، یک کمی بیشتر؛ بیا در کنار هم بمونیم , فقط کمی بیشتر

Bokura TAIMU FURAIYAA kimi wo shitteitanda 
ما در زمان پرواز میکنیم؛ میشناختمت

Boku ga  boku no namae wo  oboeru yori zutto mae ni
خیلی قبل تر از اینکه اسم خودمو بلد باشم

Kimi no inai  sekai ni mo  nanika no imi wa kitto atte 
احتمالا معنایی وجود داره حتی در جهانی که تو در آن به وجود نیامدی

Demo kimi no inai sekai nado  natsuyasumi no nai  hachigatsu no you 
اما جهانی که تو در آن نباشی مثل اگوست بدون تعطیلات تابستونِ

Kimi no inai  sekai nado warau koto nai  SANTA no you 
جهانی که تو در آن نباشی مثل یک بابانوئلیه که نمیخنده 

Kimi no inai  sekai nado
جهانی که تو در آن نباشی مثل ....

Bokura TAIMU FURAIYAA toki wo kakeagaru KURAIMAA 
ما در زمان پرواز میکنیم ، کوهنوردانی که زمان و تمام میکنند

Toki no kakurenbo  hagurekko wa mou iya nanda
پنهان شدن و گم شدن در زمان ، من دیگه اینو نمیخوام

Nande mo nai ya  yappari nande mo nai ya 
این هیچی نیست ، این اصلا هیچی نیست 

Ima kara iku yo
من دارم میام

Bokura TAIMU FURAIYAA toki wo kakeagaru KURAIMAA 
ما در زمان پرواز میکنیم ، کوهنوردانی که زمان و تمام میکنند

Toki no kakurenbo  hagurekko wa mou ii yo
پنهان شدن و گم شدن در زمان ، من دیگه اینو نمیخوام

Kimi wa hade na KURAIYAA  sono namida  tomete mitai na 
تو اشکات بند نمیاد ، من میخوام اون اشک هارو متوقف کنم

Dakedo  kimi wa kobanda  koboreru mama no namida wo mite wakatta
ولی تو رد میکنی ؛ من از اشک هایی که جارین فهمیدم  

Ureshikute naku no wa  kanashikute  warau no wa 
گریه میکنم چون خوشحالم ، میخندم چون ناراحتم

Boku no kokoro ga  boku wo oikoshitanda yo
این بخاطر اینه که قلبم از خودم پیشی گرفته